Zeko u bijegu - scenarij za školsku predstavu

nedjelja , 11.01.2009.


Dominiku za II.razred


(Prazna pozornica. Sa dva jaka pljeska dlanovima , jedan dječak iza zastora oponaša pucnjeve lovačke puške. Na pozornicu dotrči uplašeni zeko koji, očito, bježi pred lovcem. U velikom strahu trči sad lijevo, sad desno, sve vrijeme noseći u šapi tajanstveni zamotuljak.Odjeknu još dva pucnja na koje zeko zaklopi uši šapama, te se, naposljetku, okrene u pravcu publike)

ZEKO:
«POMOZITE MI, DOBRI LJUDI
MENE GONI LOVAC LUDI
PUCA, JAO, NA SVE STRANE
PUCA, NIKAKO DA STANE»

(Zeko trči po pozornici, a na dva slijedeća pucnja, poskoči u zrak od straha, zatim se u čudu, šireći ruke obrati publici)

ZEKO:
«ŠTO JE SKRIVIO, JADAN ZEKO
NIT POJEO MED, NIT POPIO MLIJEKO
A, NI KUPUS, ŠAPE MI, NISAM TAKO
ZAŠTO ME, ONDA PROGONI OVAKO?!»

(Odjeknuše potom, čak četiri pucnja zaredom, na koje se zeko još više rastrči po pozornici , a onda, odjednom, zastane, odmota zamotuljak koji je cijelo vrijeme imao u šapi, izvuče poveću mrkvu iz njega (!), ogleda se na sve strane, te se još jednom obrati publici)

ZEKO:
«JAO, LOVČE, DOSTA, DOSTA
NAPRAVIT ĆU ŠTO MI OSTA
VRAĆAM, EVO, MRKVU TVOJU
DA SAČUVAM GLAVU SVOJU!»

(Zeko, na kraju, poljubi dragu mu mrkvu i teška srca se oprosti od nje bacivši je na pod pozornice i nestane. Nakon nekoliko sekundi, pojavi se lovac s puškom, uzme mrkvu, kimnu glavom kao da ju je prepoznao i obrati se prema publici, prije nego nestane)

LOVAC:
«EH, MOJ ZEKO, UŠATI
MRKVU NEĆEŠ KUŠATI!
NAĐI DRUGE SLASTI
MOJE NEĆEŠ KRASTI!»


(Obojica se, potom, vrate na pozornicu zagrljeni i naklone se publici koja ih isprati pljeskom)

KRAJ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.